Výkon

C68 Gravel - vykon
c68gravel-mediapic-(16)_optimized
PNEUMATIKY AŽ 45 mm
 
 

C68 Gravel nabízí široký prostor pro pneumatiky, který se přizpůsobí do šířky až 45 mm, v souladu s rychlými gravel bike standardy. Díky této flexibilitě vaše cesta, ať už na polní cestě nebo v terénu, nebude mít žádné hranice.

c68gravel-mediapic-(4)_optimized
REVIDOVANÁ SPODNÍ TRUBKA
 
 

Na rozdíl od silničního modelu se tento rám vyznačuje přítomností hranatější a masivnější spodní trubky, která charakterizuje C68 Gravel.

c68gravel-mediapic-(12)_optimized
SPECIFICKÉ GEOMETRIE
 
 

Ve světě gravel cyklistiky je přesnost prvořadá. C68 Gravel má jinou geometrii než jeho silniční protějšek, upřednostňuje pohodlí a klid v členitém terénu. Ergonomicky vynikající zážitek z jízdy, dokonale připravený pro náročné krajiny, při zachování celkově agresivního projetí.

c68gravel-mediapic-(14)_optimized
ZVÝŠENÁ PŘEDNÍ ČÁST
 
 

Poměr dosahu a výšky byl zvýšen, aby byla možná montáž kratšího představce, umožňující jezdci mít maximální ovládání na řídítkách. Kromě toho byl snížen úhel vidlice na 70,5° pro všechny velikosti a rozvor, aby se zlepšila stabilita kola a pocit bezpečí, zejména na šotolině.

c68gravel-mediapic-(11)_optimized
ŘÍDÍTKA COLNAGO CC.01 WIDE
 
 

C68 Gravel se prodává v konfiguraci s tuhou karbonovou vidlicí a vylepšenými řídítky CC.01 Wide. Rám byl však navržen tak, aby nabízel širokou škálu integrací, zejména pro různá řídítka a odpružené vidlice. Instalovat lze elektronické sady i mechanické s jedním převodníkem (1x).

TT1 - vykon
colnago-tt1---fondo-bianco-16-(1)_optimized
PŘEDNÍ ČÁST
 
 

Při pohledu na přední část rámu je vidět bajonetová vidlice, ve skutečnosti velmi podobná dvojitému plátu, prakticky povinná volba pro drastické snížení čelního odporu vzduchu při zachování vynikající torzní tuhosti.

289398813_1705381279799051_2953116412545851278_n
KONSTRUKCE
 
 

Mezi další důležité inovace patří monokoková konstrukce z uhlíkových vláken, lehčí, tužší a aerodynamičtější než ta dříve vyvinutá.

c68ti - vykon
COLNAGO C68 - FONDO NERO-141 titanio.jpg
Rám
 
 

C68 je vrcholem evoluce historie Colnaga, je to extrémně vyvinutá konstrukce, je to místo, kde se 68 let konstrukce rámu setkává s budoucností. C68 je prostě nový milník.

COLNAGO C68 - FONDO NERO-146 titanio.jpg
Hlava
 
 

Nová dělená hlavová trubka je nyní pevnější, lehčí a přizpůsobivější než kdy dříve. Součásti jsou zmenšeny z 8 (C64) na 6, tímto způsobem šetříme hmotnost (méně lepicí plochy) a čas na obrábění/lepení.

COLNAGO C68 - FONDO NERO-78 (Grande).jpg
SPODNÍ DRŽÁK
 
 

C68 nyní posiluje přepracovanou středovou mufnu s přechodem z našeho předchozího TF82.5 na „standardnější“ T47. Systém funguje stejným způsobem, s nadrozměrným pláštěm a vnitřními ložisky uloženými ve slitinových závitových miskách. Svou C68 můžete sestavit se standardním středovým složením od Sram a Campagnolo, můžete použít prémiové produkty jako CeramicSpeed, Chris King a mnoho dalších nabídek pro kompatibilitu s osami Shimano 24 mm.

COLNAGO C68 - FONDO NERO-153 titanio.jpg
Řídítka
 
 

S C68 budou k dispozici také speciální nová integrovaná řídítka Colnago CC.01. Obvykle jsou integrovaná řídítka postavena pomocí několika kusů karbonu slepených k sobě. Colnago CC.01 je však vyroben z jednoho kusu, zcela monokok, což je výhodné jak pro úsporu hmotnosti, tak pro zvýšení tuhosti.

G3-X - vykon
Colnago G3X - particolare 8.jpg
ZÁMEK SEDLOVKY
 
 

Systém, který blokuje sedlovku, je zcela integrován do vodorovné trubky. Lehký a funkční, umožňuje vynikající modulaci utahování spolu se snadným přístupem k hlavě šroubu.

Colnago G3X - particolare 6.jpg
ŘETĚZOVÝ CHRÁNIČ
 
 

Vyměnitelný pravý gumový potah pro bezpečnou jízdu na kole i na těch nejtěžších polních cestách. Celková ochrana rámu je synonymem bezpečnosti.

V3 - vykon
colnago-v3-white-particolari-5_optimized
Zavírání sedlovky
 
 

Velká část úsilí byla soustředěna do této oblasti rámu, a to jak pro snížení celkové hmotnosti uzamykacího systému, tak pro zvýšení jeho funkčnosti, výkonu a bezpečnosti. Nový uzamykací systém je proto menší ve srovnání se systémem V2-r a C64 integrovaným do rámu a umožňuje větší modulaci utahování.

colnago-v3-white-particolari-1_optimized
Přední část
 
 

Nová verze využívá exkluzivní systém vidlic TFS Integrated. Lanka procházejí zcela vnitřně k představci Colnago Sr9 a poté skrz vidlici. Rám je tak extrémně čistý a technicky aerodynamičtější.

C68 Allroad - vykon
COLNAGO C68 2023-particolari-15.webp
PNEUMATIKY AŽ 35 mm
 
 

Díky zesíleným spodním vzpěrám pojme nový C68 Allroad širší pneumatiky až do 35 mm (silniční C68 pouze do 32 mm).

COLNAGO C68 2023-particolari-12.webp
REVIDOVANÁ SPODNÍ TRUBKA
 
 

Na rozdíl od silničního modelu se tento rám vyznačuje přítomností hranatější a masivnější spodní trubky, která charakterizuje C68 Allroad.

COLNAGO C68 2023-particolari-10.web
SPECIFICKÉ GEOMETRIE
 
 

Byly studovány specifické geometrie, díky nimž je kolo kompaktnější a pohodlnější a s optimalizovanou vůlí pneumatik.

COLNAGO C68 2023-particolari-18 (1).web
ZVÝŠENÁ PŘEDNÍ ČÁST
 
 

Přední část rámu zvýšená oproti modelu Road pro pohodlnější pozici. To je vhodné pro dlouhé vyjížďky a pro jakýkoli druh povrchu.

COLNAGOC682023-particolari-1.webp
ŘÍDÍTKA COLNAGO CC.01
 
 

Colnago CC.01 jsou integrovaná řídítka vyrobená z jednoho kusu, zcela monokoková, výhodná jak pro úsporu hmotnosti, tak pro zvýšení tuhosti.

C68 - vykon
COLNAGO C68 - FONDO NERO-8 (Grande).jpg
Rám
 
 

C68 je vrcholem evoluce historie Colnaga, je to extrémně vyvinutá konstrukce, je to místo, kde se 68 let konstrukce rámu setkává s budoucností. C68 je prostě nový milník.

carosello-c68-discover.png
Řízení
 
 

Nová dělená hlavová trubka je nyní pevnější, lehčí a přizpůsobitelnější než kdy dříve. Díly jsou zmenšeny z 8 (C64) dolů na 6, tímto způsobem šetříme hmotnost (méně lepicí plochy) a čas na obrábění/lepení.

COLNAGO C68 - FONDO NERO-89 (Grande).jpg
Vidlice
 
 

Kompletně přepracovaná, je tužší a odolnější a váží o 40 gramů méně. Vidlice C68 byla zcela přepracována s vnějším žebrovaným tvarem, který poskytuje jezdci více pohodlí, ale také zvyšuje kvalitu jízdy.

C68-PRODOTTO-FRONT-PETROLBLUE.jpg
Řídítka
 
 

S C68 budou k dispozici také speciální nová integrovaná řídítka Colnago CC.01. Obvykle jsou integrovaná řídítka postavena pomocí několika kusů karbonu slepených k sobě. Colnago CC.01 jsou však vyrobena z jednoho kusu, zcela monokok, což je výhodné jak pro úsporu hmotnosti, tak pro zvýšení tuhosti.

V3Rs
V3Rs particolare 1 rear.jpg
Zámek sedlovky

Zámek sedlovky

 

Velká část úsilí byla soustředěna do této oblasti rámu, a to jak pro snížení celkové hmotnosti uzamykacího systému, tak pro zvýšení jeho funkčnosti, výkonu a bezpečnosti. Nový uzamykací systém je proto menší ve srovnání se systémem V2-r a C64 integrovaným do rámu a umožňuje větší modulaci utahování.

V3Rs particolare 7.jpg
Rám

Karbon

 

Abychom dosáhli nového hmotnostního cíle 790 gramů pro velikost 50s ve verzi surového rámu (včetně kovových součástí), použili jsme nový typ uhlíkových vláken, které Colnagu umožnily výrazně zvýšit tuhost při bočních ohybech. Nové V3R mají ve srovnání s V2-r o 12 % vyšší tuhost v zadní části a o 6 % v oblasti přední hlavové trubky. Výrazně se zlepšila schopnost absorbovat vertikální nárazy, což se promítá do většího pohodlí.

V3Rs particolare 8.jpg
TSF Integrace

Brzdy

 

Zatímco verze s ráfkovými brzdami je založena na použití dvojitých čepových brzd s přímou montáží a externím vedením kabelů, verze s kotouči využívá exkluzivní systém TFS Integrated. Lanka procházejí zcela, vnitřně k představci Colnago Sr9 a poté skrz vidlici. Rám je tak extrémně čistý a technicky aerodynamičtější.

V4Rs
Joe-Harper-Shift-Active-Media-Colnago-V4RS-Campaign-Slovenia-2022_JH3105-CUT.webp
ZVÝŠENÁ CELKOVÁ TUHOST
 
 

Tato sada rámů je tužší než V3R. Můžete sprintovat rychleji a stoupat s větší efektivitou. Vyvinuli jsme novou testovací metodiku pro simulaci a měření tuhosti realistickým a efektivním způsobem.

COLNAGO-galleria del vento-scheda1-57.jpg
LEPŠÍ AERODYNAMIKA
 
 

Profily V4R byly revidovány, aby umožnily snížení aerodynamického odporu. Colnago V4R, i když to není aerobike, je ve srovnání s V3R významným skokem vpřed, na základě jeho výkonů v aerodynamickém tunelu.

Joe-Harper-Shift-Active-Media-Colnago-V4RS-Campaign-Slovenia-2022_JH6160-CUT.webp
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ T47
 
 

Systém T47 – stejný rozměr jako u C68 – je zvětšen, aby umožnil lepší reaktivitu kola a snadnější výměnu ve srovnání s předchozím standardem Colnago.

Joe-Harper-Shift-Active-Media-Colnago-V4RS-Campaign-Slovenia-2022_JH3247.webp
ŘÍDÍTKA COLNAGO CC.01
 
 

Nová integrovaná řídítka Colnago CC.01 jsou tužší, lehčí a aerodynamidká. Oproti předchozím řídítkům Colnago mají -17% přední plochu a +5% tuhost, váží pouze 310g.

arabescue
ARABESQUE-FORCELLA.jpg
ROVNÁ VIDLICE

VÍTĚZNÁ VOLBA

 

Dalším velkým opusem Colnaga je rovná přední vidlice. Uvedena na trh na konci 80. let brzy ukázala své schopnosti, pokud jde o bezkonkurenční pohlcování silničních vibrací a jízdní vlastnosti. Rychle se stala velmi populární a brzy ji zkopírovali všichni naši konkurenti.

arabesque-tubi-stellati.jpg
HISTORICKÝ POSUN OD KULATÉ TRUBKY

HVĚZDNÝ PROFIL

 

Jednou z nejznámějších obchodních značek společnosti Colnago je trubka ve tvaru hvězdy – charakteristický rys ve světě ocelových rámů. Ve své době to byl průkopnický design a byl známý pro svůj „hvězdný profil“. Je připomínán jako předěl v historii cyklistiky, protože tradiční kulatý profil byl nahrazen polygonálním tvarem.

10 položek celkem
Zpět do obchodu