
C68 je vrcholem evoluce historie Colnaga, je to extrémně vyvinutá konstrukce, je to místo, kde se 68 let konstrukce rámu setkává s budoucností. C68 je prostě nový milník.
C68 je vrcholem evoluce historie Colnaga, je to extrémně vyvinutá konstrukce, je to místo, kde se 68 let konstrukce rámu setkává s budoucností. C68 je prostě nový milník.
Vidlice a vzpěry byly přepracovány tak, aby vyhovovaly klasickým brzdám s přímou montáží.
Místo pevných os má C68 titanové rychloupínací patky vyrobené 3D tiskem. Titan je jedním z mála kovů, který se dokonale spojuje s uhlíkem.
S C68 budou k dispozici také speciální integrovaná řídítka Colnago CC.01. Obvykle jsou integrovaná řídítka postavena pomocí několika kusů karbonu slepených k sobě. Colnago CC.01 je však vyroben z jednoho kusu, zcela monokok, což je výhodné jak pro úsporu hmotnosti, tak pro zvýšení tuhosti.
Colnago V4 bude k dispozici v konfiguracích Shimano Ultegra Di2, Shimano 105 Di2, Sram Rival AXS. Na V4 lze namontovat také mechanické sady (1x a 2x), stejně jako jakýkoli typ jednopřevodníkové sady.
Během jízdy je jízdní kolo vystaveno několika různým zatížením, která působí na celé kolo současně. Například při sprintu jezdec působí silami na pedály, jejichž směr je mimo osu jízdního kola. Kromě toho velká síla pochází z paží, které táhnou a tlačí na řídítka, čímž zatěžují přední oblast. Tyto různé a často protichůdné aspekty dávají život konceptu skutečné dynamické tuhosti, který bereme jako referenci pro studium a vývoj modelu V4. Výsledkem je extrémně vyvážené kolo, jehož všechny tuhosti jsou vyladěny tak, aby poskytovaly úžasný jízdní výkon.
Přední část rámu je podobná jako u V4Rs. Hlavové složení je tenčí a vidlice byla ve srovnání s V3Rs a V3 přepracována, aby umožňovala lepší proudění vzduchu, zejména při rychlých sjezdech.
Colnago G4-X nabízí široký prostor pro pneumatiky, který se přizpůsobí do šířky až 45 mm, v souladu s rychlými gravel bike standardy. Díky této flexibilitě vaše cesta, ať už na polní cestě nebo v terénu, nebude mít žádné hranice.
Jsou to zejména kola Colnago V4Rs používané týmy UAE Team Emirates a UAE Team ADQ, které inspirují geometrii tohoto nového závodního gravel kola. Obecně se dosah zvětšil, pro delší jízdní pozici než u předchozího modelu.
Colnago G4-X může být vybaven jakýmkoli typem elektronické a mechanické sady, a to s jedním i dvěma převodníky. Bude také kompatibilní s UDH, novým univerzálním závěsem přehazovačky navrženým společností SRAM.
Ve srovnání s předchozím modelem je vybaven novou objímkou sedlovky, která je navržena tak, aby lépe tlumila nárazy z nerovného terénu. Rámy G4-X jsou vybaveny čtyřmi nýtovanými upevňovacími body, dvěma na standardní umístění košíků na láhev uvnitř hlavního trojúhelníku, jedním směrem dolů na spodní rámové trubce a jedním na horní rámové trubce.
G4-X se prodává v konfiguraci s tuhou karbonovou vidlicí a vylepšenými řídítky CC.01 Wide. Rám byl však navržen tak, aby nabízel širokou škálu integrací, zejména pro různá řídítka a odpružené vidlice. Instalovat lze elektronické sady i mechanické s jedním i dvěma převodníky.
C68 Gravel nabízí široký prostor pro pneumatiky, který se přizpůsobí do šířky až 45 mm, v souladu s rychlými gravel bike standardy. Díky této flexibilitě vaše cesta, ať už na polní cestě nebo v terénu, nebude mít žádné hranice.
Na rozdíl od silničního modelu se tento rám vyznačuje přítomností hranatější a masivnější spodní trubky, která charakterizuje C68 Gravel.
Ve světě gravel cyklistiky je přesnost prvořadá. C68 Gravel má jinou geometrii než jeho silniční protějšek, upřednostňuje pohodlí a klid v členitém terénu. Ergonomicky vynikající zážitek z jízdy, dokonale připravený pro náročné krajiny, při zachování celkově agresivního projetí.
Poměr dosahu a výšky byl zvýšen, aby byla možná montáž kratšího představce, umožňující jezdci mít maximální ovládání na řídítkách. Kromě toho byl snížen úhel vidlice na 70,5° pro všechny velikosti a rozvor, aby se zlepšila stabilita kola a pocit bezpečí, zejména na šotolině.
C68 Gravel se prodává v konfiguraci s tuhou karbonovou vidlicí a vylepšenými řídítky CC.01 Wide. Rám byl však navržen tak, aby nabízel širokou škálu integrací, zejména pro různá řídítka a odpružené vidlice. Instalovat lze elektronické sady i mechanické s jedním převodníkem (1x).
Při pohledu na přední část rámu je vidět bajonetová vidlice, ve skutečnosti velmi podobná dvojitému plátu, prakticky povinná volba pro drastické snížení čelního odporu vzduchu při zachování vynikající torzní tuhosti.
Mezi další důležité inovace patří monokoková konstrukce z uhlíkových vláken, lehčí, tužší a aerodynamičtější než ta dříve vyvinutá.
C68 je vrcholem evoluce historie Colnaga, je to extrémně vyvinutá konstrukce, je to místo, kde se 68 let konstrukce rámu setkává s budoucností. C68 je prostě nový milník.
Nová dělená hlavová trubka je nyní pevnější, lehčí a přizpůsobivější než kdy dříve. Součásti jsou zmenšeny z 8 (C64) na 6, tímto způsobem šetříme hmotnost (méně lepicí plochy) a čas na obrábění/lepení.
C68 nyní posiluje přepracovanou středovou mufnu s přechodem z našeho předchozího TF82.5 na „standardnější“ T47. Systém funguje stejným způsobem, s nadrozměrným pláštěm a vnitřními ložisky uloženými ve slitinových závitových miskách. Svou C68 můžete sestavit se standardním středovým složením od Sram a Campagnolo, můžete použít prémiové produkty jako CeramicSpeed, Chris King a mnoho dalších nabídek pro kompatibilitu s osami Shimano 24 mm.
S C68 budou k dispozici také speciální nová integrovaná řídítka Colnago CC.01. Obvykle jsou integrovaná řídítka postavena pomocí několika kusů karbonu slepených k sobě. Colnago CC.01 je však vyroben z jednoho kusu, zcela monokok, což je výhodné jak pro úsporu hmotnosti, tak pro zvýšení tuhosti.
Systém, který blokuje sedlovku, je zcela integrován do vodorovné trubky. Lehký a funkční, umožňuje vynikající modulaci utahování spolu se snadným přístupem k hlavě šroubu.
Vyměnitelný pravý gumový potah pro bezpečnou jízdu na kole i na těch nejtěžších polních cestách. Celková ochrana rámu je synonymem bezpečnosti.
Velká část úsilí byla soustředěna do této oblasti rámu, a to jak pro snížení celkové hmotnosti uzamykacího systému, tak pro zvýšení jeho funkčnosti, výkonu a bezpečnosti. Nový uzamykací systém je proto menší ve srovnání se systémem V2-r a C64 integrovaným do rámu a umožňuje větší modulaci utahování.
Nová verze využívá exkluzivní systém vidlic TFS Integrated. Lanka procházejí zcela vnitřně k představci Colnago Sr9 a poté skrz vidlici. Rám je tak extrémně čistý a technicky aerodynamičtější.
Díky zesíleným spodním vzpěrám pojme nový C68 Allroad širší pneumatiky až do 35 mm (silniční C68 pouze do 32 mm).
Na rozdíl od silničního modelu se tento rám vyznačuje přítomností hranatější a masivnější spodní trubky, která charakterizuje C68 Allroad.
Byly studovány specifické geometrie, díky nimž je kolo kompaktnější a pohodlnější a s optimalizovanou vůlí pneumatik.
Přední část rámu zvýšená oproti modelu Road pro pohodlnější pozici. To je vhodné pro dlouhé vyjížďky a pro jakýkoli druh povrchu.
Colnago CC.01 jsou integrovaná řídítka vyrobená z jednoho kusu, zcela monokoková, výhodná jak pro úsporu hmotnosti, tak pro zvýšení tuhosti.
C68 je vrcholem evoluce historie Colnaga, je to extrémně vyvinutá konstrukce, je to místo, kde se 68 let konstrukce rámu setkává s budoucností. C68 je prostě nový milník.
Nová dělená hlavová trubka je nyní pevnější, lehčí a přizpůsobitelnější než kdy dříve. Díly jsou zmenšeny z 8 (C64) na 6, tímto způsobem šetříme hmotnost (méně lepicí plochy) a čas na obrábění/lepení.
Kompletně přepracovaná, je tužší a odolnější a váží o 40 gramů méně. Vidlice C68 byla zcela přepracována s vnějším žebrovaným tvarem, který poskytuje jezdci více pohodlí, ale také zvyšuje kvalitu jízdy.
S C68 budou k dispozici také speciální nová integrovaná řídítka Colnago CC.01. Obvykle jsou integrovaná řídítka postavena pomocí několika kusů karbonu slepených k sobě. Colnago CC.01 jsou však vyrobena z jednoho kusu, zcela monokok, což je výhodné jak pro úsporu hmotnosti, tak pro zvýšení tuhosti.