
C68 je vrcholem evoluce historie Colnaga, je to extrémně vyvinutá konstrukce, je to místo, kde se 68 let konstrukce rámu setkává s budoucností. C68 je prostě nový milník.
C68 je vrcholem evoluce historie Colnaga, je to extrémně vyvinutá konstrukce, je to místo, kde se 68 let konstrukce rámu setkává s budoucností. C68 je prostě nový milník.
Nová dělená hlavová trubka je nyní pevnější, lehčí a přizpůsobivější než kdy dříve. Součásti jsou zmenšeny z 8 (C64) na 6, tímto způsobem šetříme hmotnost (méně lepicí plochy) a čas na obrábění/lepení.
C68 nyní posiluje přepracovanou středovou mufnu s přechodem z našeho předchozího TF82.5 na „standardnější“ T47. Systém funguje stejným způsobem, s nadrozměrným pláštěm a vnitřními ložisky uloženými ve slitinových závitových miskách. Svou C68 můžete sestavit se standardním středovým složením od Sram a Campagnolo, můžete použít prémiové produkty jako CeramicSpeed, Chris King a mnoho dalších nabídek pro kompatibilitu s osami Shimano 24 mm.
S C68 budou k dispozici také speciální nová integrovaná řídítka Colnago CC.01. Obvykle jsou integrovaná řídítka postavena pomocí několika kusů karbonu slepených k sobě. Colnago CC.01 je však vyroben z jednoho kusu, zcela monokok, což je výhodné jak pro úsporu hmotnosti, tak pro zvýšení tuhosti.
Systém, který blokuje sedlovku, je zcela integrován do vodorovné trubky. Lehký a funkční, umožňuje vynikající modulaci utahování spolu se snadným přístupem k hlavě šroubu.
Vyměnitelný pravý gumový potah pro bezpečnou jízdu na kole i na těch nejtěžších polních cestách. Celková ochrana rámu je synonymem bezpečnosti.
Velká část úsilí byla soustředěna do této oblasti rámu, a to jak pro snížení celkové hmotnosti uzamykacího systému, tak pro zvýšení jeho funkčnosti, výkonu a bezpečnosti. Nový uzamykací systém je proto menší ve srovnání se systémem V2-r a C64 integrovaným do rámu a umožňuje větší modulaci utahování.
Nová verze disku využívá exkluzivní systém vidlic TFS Integrated. Lanka procházejí zcela, vnitřně k představci Colnago Sr9 a poté skrz vidlici. Rám je tak extrémně čistý a technicky aerodynamičtější.
Díky zesíleným spodním vzpěrám pojme nový C68 Allroad širší pneumatiky až do 35 mm (silniční C68 pouze do 32 mm).
Na rozdíl od silničního modelu se tento rám vyznačuje přítomností hranatější a masivnější spodní trubky, která charakterizuje C68 Allroad.
Byly studovány specifické geometrie, díky nimž je kolo kompaktnější a pohodlnější a s optimalizovanou vůlí pneumatik.
Přední část rámu zvýšená oproti modelu Road pro pohodlnější pozici. To je vhodné pro dlouhé vyjížďky a pro jakýkoli druh povrchu.
Colnago CC.01 jsou integrovaná řídítka vyrobená z jednoho kusu, zcela monokoková, výhodná jak pro úsporu hmotnosti, tak pro zvýšení tuhosti.
C68 je vrcholem evoluce historie Colnaga, je to extrémně vyvinutá konstrukce, je to místo, kde se 68 let konstrukce rámu setkává s budoucností. C68 je prostě nový milník.
Nová dělená hlavová trubka je nyní pevnější, lehčí a přizpůsobitelnější než kdy dříve. Díly jsou zmenšeny z 8 (C64) dolů na 6, tímto způsobem šetříme hmotnost (méně lepicí plochy) a čas na obrábění/lepení.
Kompletně přepracovaná, je tužší a odolnější a váží o 40 gramů méně. Vidlice C68 byla zcela přepracována s vnějším žebrovaným tvarem, který poskytuje jezdci více pohodlí, ale také zvyšuje kvalitu jízdy.
S C68 budou k dispozici také speciální nová integrovaná řídítka Colnago CC.01. Obvykle jsou integrovaná řídítka postavena pomocí několika kusů karbonu slepených k sobě. Colnago CC.01 jsou však vyrobena z jednoho kusu, zcela monokok, což je výhodné jak pro úsporu hmotnosti, tak pro zvýšení tuhosti.
Velká část úsilí byla soustředěna do této oblasti rámu, a to jak pro snížení celkové hmotnosti uzamykacího systému, tak pro zvýšení jeho funkčnosti, výkonu a bezpečnosti. Nový uzamykací systém je proto menší ve srovnání se systémem V2-r a C64 integrovaným do rámu a umožňuje větší modulaci utahování.
Abychom dosáhli nového hmotnostního cíle 790 gramů pro velikost 50s ve verzi surového rámu (včetně kovových součástí), použili jsme nový typ uhlíkových vláken, které Colnagu umožnily výrazně zvýšit tuhost při bočních ohybech. Nové V3R mají ve srovnání s V2-r o 12 % vyšší tuhost v zadní části a o 6 % v oblasti přední hlavové trubky. Výrazně se zlepšila schopnost absorbovat vertikální nárazy, což se promítá do většího pohodlí.
Zatímco verze s ráfkovými brzdami je založena na použití dvojitých čepových brzd s přímou montáží a externím vedením kabelů, verze s kotouči využívá exkluzivní systém TFS Integrated. Lanka procházejí zcela, vnitřně k představci Colnago Sr9 a poté skrz vidlici. Rám je tak extrémně čistý a technicky aerodynamičtější.
Tato sada rámů je tužší než V3R. Můžete sprintovat rychleji a stoupat s větší efektivitou. Vyvinuli jsme novou testovací metodiku pro simulaci a měření tuhosti realistickým a efektivním způsobem.
Profily V4R byly revidovány, aby umožnily snížení aerodynamického odporu. Colnago V4R, i když to není aerobike, je ve srovnání s V3R významným skokem vpřed, na základě jeho výkonů v aerodynamickém tunelu.
Systém T47 – stejný rozměr jako u C68 – je zvětšen, aby umožnil lepší reaktivitu kola a snadnější výměnu ve srovnání s předchozím standardem Colnago.
Nová integrovaná řídítka Colnago CC.01 jsou tužší, lehčí a aerodynamidká. Oproti předchozím řídítkům Colnago mají -17% přední plochu a +5% tuhost, váží pouze 310g.
Dalším velkým opusem Colnaga je rovná přední vidlice. Uvedena na trh na konci 80. let brzy ukázala své schopnosti, pokud jde o bezkonkurenční pohlcování silničních vibrací a jízdní vlastnosti. Rychle se stala velmi populární a brzy ji zkopírovali všichni naši konkurenti.
Jednou z nejznámějších obchodních značek společnosti Colnago je trubka ve tvaru hvězdy – charakteristický rys ve světě ocelových rámů. Ve své době to byl průkopnický design a byl známý pro svůj „hvězdný profil“. Je připomínán jako předěl v historii cyklistiky, protože tradiční kulatý profil byl nahrazen polygonálním tvarem.