Výkon

c68 - rim brake - výkon
lq8e5b5g
Rám
 
 

C68 je vrcholem evoluce historie Colnaga, je to extrémně vyvinutá konstrukce, je to místo, kde se 68 let konstrukce rámu setkává s budoucností. C68 je prostě nový milník.

2mclvo5l
Vidlice
 
 

Vidlice a vzpěry byly přepracovány tak, aby vyhovovaly klasickým brzdám s přímou montáží.

l2chaqhu
PATKY
 
 

Místo pevných os má C68 titanové rychloupínací patky vyrobené 3D tiskem. Titan je jedním z mála kovů, který se dokonale spojuje s uhlíkem.

ppwyjdlr
Řídítka
 
 

S C68 budou k dispozici také speciální integrovaná řídítka Colnago CC.01. Obvykle jsou integrovaná řídítka postavena pomocí několika kusů karbonu slepených k sobě. Colnago CC.01 je však vyroben z jednoho kusu, zcela monokok, což je výhodné jak pro úsporu hmotnosti, tak pro zvýšení tuhosti.

V4 - výkon
v4-grigio---particolari-fondo-nero--11_optimized
Kompatibilita
 
 

Colnago V4 bude k dispozici v konfiguracích Shimano Ultegra Di2, Shimano 105 Di2, Sram Rival AXS. Na V4 lze namontovat také mechanické sady (1x a 2x), stejně jako jakýkoli typ jednopřevodníkové sady.

colnago-v4--vdrd---rosso---fondo-nero-(27)_optimized
Skutečná dynamická tuhost
 
 

Během jízdy je jízdní kolo vystaveno několika různým zatížením, která působí na celé kolo současně. Například při sprintu jezdec působí silami na pedály, jejichž směr je mimo osu jízdního kola. Kromě toho velká síla pochází z paží, které táhnou a tlačí na řídítka, čímž zatěžují přední oblast. Tyto různé a často protichůdné aspekty dávají život konceptu skutečné dynamické tuhosti, který bereme jako referenci pro studium a vývoj modelu V4. Výsledkem je extrémně vyvážené kolo, jehož všechny tuhosti jsou vyladěny tak, aby poskytovaly úžasný jízdní výkon.

selezione-pic-media-action-v4-(12)_optimized
Aerodynamika
 
 

Přední část rámu je podobná jako u V4Rs. Hlavové složení je tenčí a vidlice byla ve srovnání s V3Rs a V3 přepracována, aby umožňovala lepší proudění vzduchu, zejména při rychlých sjezdech.

G4-X - výkon
colnago-g4-x_viale-(229)_optimized_1
PNEUMATIKY AŽ 45 mm
 
 

Colnago G4-X nabízí široký prostor pro pneumatiky, který se přizpůsobí do šířky až 45 mm, v souladu s rychlými gravel bike standardy. Díky této flexibilitě vaše cesta, ať už na polní cestě nebo v terénu, nebude mít žádné hranice.

colnago-g4-x_viale-(205)_optimized_1
GEOMETRIE
 
 

Jsou to zejména kola Colnago V4Rs používané týmy UAE Team Emirates a UAE Team ADQ, které inspirují geometrii tohoto nového závodního gravel kola. Obecně se dosah zvětšil, pro delší jízdní pozici než u předchozího modelu.

COLNAGO G4-X verde -particolali-24
KONFIGURACE
 
 

Colnago G4-X může být vybaven jakýmkoli typem elektronické a mechanické sady, a to s jedním i dvěma převodníky. Bude také kompatibilní s UDH, novým univerzálním závěsem přehazovačky navrženým společností SRAM.

colnago-g4x-mtyl-giallo-fondo-bianco-(20)_optimized
MONTÁŽNÍ BODY
 
 

Ve srovnání s předchozím modelem je vybaven novou objímkou sedlovky, která je navržena tak, aby lépe tlumila nárazy z nerovného terénu. Rámy G4-X jsou vybaveny čtyřmi nýtovanými upevňovacími body, dvěma na standardní umístění košíků na láhev uvnitř hlavního trojúhelníku, jedním směrem dolů na spodní rámové trubce a jedním na horní rámové trubce.

colnago-g4-x-blu--particolali-4_optimized
ŘÍDÍTKA COLNAGO CC.01 WIDE
 
 

G4-X se prodává v konfiguraci s tuhou karbonovou vidlicí a vylepšenými řídítky CC.01 Wide. Rám byl však navržen tak, aby nabízel širokou škálu integrací, zejména pro různá řídítka a odpružené vidlice. Instalovat lze elektronické sady i mechanické s jedním i dvěma převodníky.

C68 Gravel - vykon
c68gravel-mediapic-(16)_optimized
PNEUMATIKY AŽ 45 mm
 
 

C68 Gravel nabízí široký prostor pro pneumatiky, který se přizpůsobí do šířky až 45 mm, v souladu s rychlými gravel bike standardy. Díky této flexibilitě vaše cesta, ať už na polní cestě nebo v terénu, nebude mít žádné hranice.

c68gravel-mediapic-(4)_optimized
REVIDOVANÁ SPODNÍ TRUBKA
 
 

Na rozdíl od silničního modelu se tento rám vyznačuje přítomností hranatější a masivnější spodní trubky, která charakterizuje C68 Gravel.

c68gravel-mediapic-(12)_optimized
SPECIFICKÉ GEOMETRIE
 
 

Ve světě gravel cyklistiky je přesnost prvořadá. C68 Gravel má jinou geometrii než jeho silniční protějšek, upřednostňuje pohodlí a klid v členitém terénu. Ergonomicky vynikající zážitek z jízdy, dokonale připravený pro náročné krajiny, při zachování celkově agresivního projetí.

c68gravel-mediapic-(14)_optimized
ZVÝŠENÁ PŘEDNÍ ČÁST
 
 

Poměr dosahu a výšky byl zvýšen, aby byla možná montáž kratšího představce, umožňující jezdci mít maximální ovládání na řídítkách. Kromě toho byl snížen úhel vidlice na 70,5° pro všechny velikosti a rozvor, aby se zlepšila stabilita kola a pocit bezpečí, zejména na šotolině.

c68gravel-mediapic-(11)_optimized
ŘÍDÍTKA COLNAGO CC.01 WIDE
 
 

C68 Gravel se prodává v konfiguraci s tuhou karbonovou vidlicí a vylepšenými řídítky CC.01 Wide. Rám byl však navržen tak, aby nabízel širokou škálu integrací, zejména pro různá řídítka a odpružené vidlice. Instalovat lze elektronické sady i mechanické s jedním převodníkem (1x).

TT1 - vykon
colnago-tt1---fondo-bianco-16-(1)_optimized
PŘEDNÍ ČÁST
 
 

Při pohledu na přední část rámu je vidět bajonetová vidlice, ve skutečnosti velmi podobná dvojitému plátu, prakticky povinná volba pro drastické snížení čelního odporu vzduchu při zachování vynikající torzní tuhosti.

289398813_1705381279799051_2953116412545851278_n
KONSTRUKCE
 
 

Mezi další důležité inovace patří monokoková konstrukce z uhlíkových vláken, lehčí, tužší a aerodynamičtější než ta dříve vyvinutá.

c68ti - vykon
c68_ti_bck
Rám
 
 

C68 je vrcholem evoluce historie Colnaga, je to extrémně vyvinutá konstrukce, je to místo, kde se 68 let konstrukce rámu setkává s budoucností. C68 je prostě nový milník.

07
Hlava
 
 

Nová dělená hlavová trubka je nyní pevnější, lehčí a přizpůsobivější než kdy dříve. Součásti jsou zmenšeny z 8 (C64) na 6, tímto způsobem šetříme hmotnost (méně lepicí plochy) a čas na obrábění/lepení.

c68-ti_bck
SPODNÍ DRŽÁK
 
 

C68 nyní posiluje přepracovanou středovou mufnu s přechodem z našeho předchozího TF82.5 na „standardnější“ T47. Systém funguje stejným způsobem, s nadrozměrným pláštěm a vnitřními ložisky uloženými ve slitinových závitových miskách. Svou C68 můžete sestavit se standardním středovým složením od Sram a Campagnolo, můžete použít prémiové produkty jako CeramicSpeed, Chris King a mnoho dalších nabídek pro kompatibilitu s osami Shimano 24 mm.

06
Řídítka
 
 

S C68 budou k dispozici také speciální nová integrovaná řídítka Colnago CC.01. Obvykle jsou integrovaná řídítka postavena pomocí několika kusů karbonu slepených k sobě. Colnago CC.01 je však vyroben z jednoho kusu, zcela monokok, což je výhodné jak pro úsporu hmotnosti, tak pro zvýšení tuhosti.

G3-X - vykon
g3x_bck
ZÁMEK SEDLOVKY
 
 

Systém, který blokuje sedlovku, je zcela integrován do vodorovné trubky. Lehký a funkční, umožňuje vynikající modulaci utahování spolu se snadným přístupem k hlavě šroubu.

410
ŘETĚZOVÝ CHRÁNIČ
 
 

Vyměnitelný pravý gumový potah pro bezpečnou jízdu na kole i na těch nejtěžších polních cestách. Celková ochrana rámu je synonymem bezpečnosti.

V3 - vykon
colnago-v3-white-particolari-5_optimized
Zavírání sedlovky
 
 

Velká část úsilí byla soustředěna do této oblasti rámu, a to jak pro snížení celkové hmotnosti uzamykacího systému, tak pro zvýšení jeho funkčnosti, výkonu a bezpečnosti. Nový uzamykací systém je proto menší ve srovnání se systémem V2-r a C64 integrovaným do rámu a umožňuje větší modulaci utahování.

colnago-v3-white-particolari-1_optimized
Přední část
 
 

Nová verze využívá exkluzivní systém vidlic TFS Integrated. Lanka procházejí zcela vnitřně k představci Colnago Sr9 a poté skrz vidlici. Rám je tak extrémně čistý a technicky aerodynamičtější.

C68 Allroad - vykon
colnago-c68-allroad-media-(7)_optimized
PNEUMATIKY AŽ 35 mm
 
 

Díky zesíleným spodním vzpěrám pojme nový C68 Allroad širší pneumatiky až do 35 mm (silniční C68 pouze do 32 mm).

colnago-c68-allroad-media-(15)_optimized
REVIDOVANÁ SPODNÍ TRUBKA
 
 

Na rozdíl od silničního modelu se tento rám vyznačuje přítomností hranatější a masivnější spodní trubky, která charakterizuje C68 Allroad.

colnago-c68-allroad-media-(12)_optimized
SPECIFICKÉ GEOMETRIE
 
 

Byly studovány specifické geometrie, díky nimž je kolo kompaktnější a pohodlnější a s optimalizovanou vůlí pneumatik.

colnago-c68-allroad-media-(14)_optimized
ZVÝŠENÁ PŘEDNÍ ČÁST
 
 

Přední část rámu zvýšená oproti modelu Road pro pohodlnější pozici. To je vhodné pro dlouhé vyjížďky a pro jakýkoli druh povrchu.

colnago-c68-allroad-media-(17)_optimized
ŘÍDÍTKA COLNAGO CC.01
 
 

Colnago CC.01 jsou integrovaná řídítka vyrobená z jednoho kusu, zcela monokoková, výhodná jak pro úsporu hmotnosti, tak pro zvýšení tuhosti.

C68 - vykon
colnago-c68-hrgg-gray-gold--(12)_optimized
Rám
 
 

C68 je vrcholem evoluce historie Colnaga, je to extrémně vyvinutá konstrukce, je to místo, kde se 68 let konstrukce rámu setkává s budoucností. C68 je prostě nový milník.

colnago-c68-road-hrbb-navy-blue-(6)_optimized
Řízení
 
 

Nová dělená hlavová trubka je nyní pevnější, lehčí a přizpůsobitelnější než kdy dříve. Díly jsou zmenšeny z 8 (C64) na 6, tímto způsobem šetříme hmotnost (méně lepicí plochy) a čas na obrábění/lepení.

colnago-c68-hrgg-gray-gold--(10)_optimized
Vidlice
 
 

Kompletně přepracovaná, je tužší a odolnější a váží o 40 gramů méně. Vidlice C68 byla zcela přepracována s vnějším žebrovaným tvarem, který poskytuje jezdci více pohodlí, ale také zvyšuje kvalitu jízdy.

colnago-c68-hrrg-rosegold-(27)_optimized
Řídítka
 
 

S C68 budou k dispozici také speciální nová integrovaná řídítka Colnago CC.01. Obvykle jsou integrovaná řídítka postavena pomocí několika kusů karbonu slepených k sobě. Colnago CC.01 jsou však vyrobena z jednoho kusu, zcela monokok, což je výhodné jak pro úsporu hmotnosti, tak pro zvýšení tuhosti.

Nahoru
13 položek celkem
Zpět do obchodu