Detaily

C68 Gravel - detail

VIDLICE

Vidlice nabízí široký prostor pro pneumatiky, který se přizpůsobí do šířky až 45 mm.

Kromě toho byl snížen úhel vidlice na 70,5° pro všechny velikosti a rozvor, aby se zlepšila stabilita kola a pocit bezpečí, zejména na šotolině.

STŘEDOVÉ SLOŽENÍ

C68 nyní posiluje přepracované středové složení s přechodem z předchozího TF82.5 na „standardnější“ T47.

Systém funguje stejným způsobem, s vnitřními ložisky uloženými ve slitinových závitových miskách.

Svou C68 můžete sestavit se standardním středovým složením od Sram a Campagnolo. Můžete použít prémiové produkty jako CeramicSpeed, Chris King a mnoho dalších nabídek pro kompatibilitu s osami Shimano 24 mm.

CERAMICSPEED

Ložiska CeramicSpeed SLT (Solid Lubrication Technology) pro hlavová složení jsou navržena pro jízdu v těch nejnáročnějších podmínkách s doživotní zárukou.

RÁM

Model C68 Gravel je ručně vyráběný z karbonu, v továrně Colnago v Cambiagu, Itálii. 

C68 Gravel, jsou modulární rámy. To znamená, že jsou vyrobeny z více karbonových dílů, které jsou později sestaveny tak, aby vytvořili jedinečný pevný karbonový rám.

ŘÍZENÍ

Dělená hlavová trubka je nyní pevnější, lehčí a přizpůsobitelnější než kdy dříve.

Poměr dosahu a výšky byl zvýšen, aby byla možná montáž kratšího představce, umožňující jezdci mít maximální ovládání na řídítkách.

INTEGROVANÉ NÁŘADÍ

Každý v určitém okamžiku potřebuje multifunkční nástroj, aby mohl čelit každé malé úpravě, která může být vyžadována během epické nebo ne tak epické jízdy (jako je prasklá pneumatika).

Tento nástroj jsme integrovali do horního krytu hlavové soupravy.

Otočte a vytáhněte, to je ono.

Fulcrum Rapid Red 900

Kola Fulcrum 900, která jsou dostupná pouze výrobcům kol, poskytují naši vyhlášenou kvalitu a výkon nejlepším kolům od předních výrobců kol.

Výkon, kvalita a vzhled: vše posunuto na další úroveň. 

Shimano Dura-Ace C50

Všestranný model nové řady kol DURA-ACE C50 je lehčí než předchozí model C40 a téměř stejně aerodynamický jako předchozí C60. Kola C50 využijete v široké škále podmínek.

Zipp 303 S

Kola Zipp 303 S poskytují dnešním cyklistům všestrannost, kterou požadují, s rychlostí, po které touží. Tato sada kol 303 si zachovává svou ideální hloubku ráfku 45 mm pro každý terén, ale přidává výrazně širší vnitřní šířku, aby poskytovala vyšší výkon a kvalitu jízdy téměř ve všech měřitelných směrech. Výkon = rychlost. Jsou rychlejší, lehčí a schopnější v různorodém terénu – ať už jde o povrch s hladkou silnicí ve všech jeho podmínkách nebo vůbec žádný. Nové 303 S, dokáží dobýt jarní klasiku, a jsou přepracovány s přístupem pro požadavky moderních silničních kol.

Sram Red XPLR

Bezdrátové a mechanické hnací ústrojí XPLR AXS 1x specifické pro SRAM, přizpůsobené potřebám jezdců s padacími tyčemi, se zaměřují na sladkou rychlost převodovky.S kazetou 11-44T nebo 10-44T a odpovídající přehazovačkou získáte velký rozsah pro šotolinové stoupání a úzké skoky pro rychlou jízdu na silnici.

Selle Italia Regal Short

Systém Bow Rail je vyroben pomocí patentovaného designu a je připevněn k nejzadnější části sedla, což umožňuje skořepině být flexibilní a pracovat s vaším tělem na drsných šotolinových vyjížďkách Přidání tlumičů umožňuje Regal Short ohýbat se mnohem více než tradiční sedla.Po 40 letech od svého prvního představení a s karbonovými ližinami a Open-Fit designem je Regal Short opět jedním z nejinovativnějších sedel na trhu.

Pirelli Cinturato

Cinturato™ Gravel RC je pneumatika specifická pro šotolinové závody, odvozená z našich zkušeností z největších soutěží po celém světě

TT1 - detail

Kotoučové brzdy

TT1 je první časovkářské kolo Colnago se systémem kotoučových brzd. Volba zaručuje nejlepší průchod hydraulických hadic uvnitř rámu s následným lepším brzdným výkonem a větší tuhostí celého jízdního kola díky použití pevných os na kolech.

Aerodynamika

Pro dosažení nejlepšího aerodynamického výkonu bylo rozhodnuto výrazně zkrátit délku hlavové trubky a dosáhnout správného umístění jezdce použitím většího počtu podložek pod misky loketní opěrky. Technici totiž zaznamenali lepší aerodynamický výkon těchto „věží“ v aerodynamickém tunelu ve srovnání s objemnějším rámem.

Fulcrum Rapid Red 900

Kola Fulcrum 900, která jsou dostupná pouze výrobcům kol, poskytují naši vyhlášenou kvalitu a výkon nejlepším kolům od předních výrobců kol.

c68ti - detail

KOMPLETNĚ V TITANIU

Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší možný zážitek z jízdy a jsme přesvědčeni, že klíčem je perfektní padnutí na kolo. Abychom toho dosáhli, nabízíme nejen vlastní dimenzování našeho celokarbonového rámu, ale posouváme věci kupředu pomocí nových technologií. Nyní nabízíme druhou verzi C68, která se může pochlubit 3D tištěnými spojkami z titanu. Díky tomu jsme schopni nabídnout přesnou geometrii a velikosti.

OD KOŠÍKU K DÍLŮM

Počet dílů, které rám doplňují, je stejný jako u předchozí řady C (C64). I když z estetického hlediska může být jeho linie a styl více podobný rámu vyrobenému z jednoho kusu. Na C68 stále existují některé viditelné spoje, které odkazují na historii ruční výroby tohoto modelu, zatímco jiné spoje se zdají neviditelné díky novému aerodynamickému designu.

DALŠÍ FUNKCE

Hmotnost rámu pro surovou velikost 485 je kolem 925 g, jen o 10 g více (935 g) u titanové verze.

Shimano Dura Ace C50

C50, všestranný model nové řady kol DURA-ACE, je lehčí než předchozí model C40 a téměř stejně aerodynamický jako předchozí C60. Kola je možné použít v široké škále podmínek

Lightweight Obermayer EVO

Lehké Obermayer EVO je perfektní všestranné kolo a je jedním z nejlehčích a zároveň nejtužších silničních kol na trhu. Kromě své hmotnosti a jedinečné tuhosti přesvědčí kolo především svým brzdným výkonem

Zipp 303 Firecrest

Kola Zipp 303 Firecrest® Tubeless Disc jsou navržena pro skutečný svět. Svět nedokonalých podmínek, povrchů vozovek a prvků, kde je výsledek jednoduchý. Výkon = rychlost. Jsou rychlejší, lehčí a schopnější v různorodém terénu – ať už jde o povrch s hladkou silnicí ve všech jeho podmínkách nebo vůbec žádný. Nové 303 Firecrest, dokáží dobýt jarní klasiku, a jsou přepracovány s přístupem pro požadavky moderních silničních kol.

Shimano Dura Ace Di2 Disc 12s

Vrchol silniční technologie a inovace Shimano, nový 12rychlostní R9200 DURA-ACE, je naše nejrychlejší a nejvíce inspirovaná sada všech dob. Rychlost byla hnací silou nové generace silničních sad a každé rozhodnutí, které naši konstruktéři učinili, mělo za cíl vás zrychlit.

Prologo Scatch M5 Ti

Scratch M5 CPC je navržen tak, aby představoval další úroveň výkonu. Technologie CPC je stejná jako ve Formuli 1, patentovaná společností Prologo pro cyklistický průmysl. 3D polymerové kužely maximalizují přilnavost při zaujetí agresivní polohy a pomáhají rychle změnit polohu na sedle. U verze bez PAS nabízí speciální „AIR CPC“ chlazení vzduchem o 10 % než standardní uzavřená sedla.

PIRELLI PZERO Velo

P ZERO™ Race TLR je vytvořen tak, aby sbalil všechny výhody bezdušové technologie do závodního všestranného pláště, který překonává všechny cyklistické pneumatiky, které jsme dosud vytvořili, včetně duší.

G3-X -detail

Campagnolo Ekar

Stejně jako průkopnická první rychloupínací páka Campagnolo může vystopovat svůj původ ve stoupání Passo Croce D'Aune, inovativní nová sada Ekar zaměřená na štěrk se zrodila v místě dnešního sídla Campagnolo: Ekar. Díky asfaltu, který ustupuje tratím a stezkám, Ekar ztělesňuje speciální výzvy italského gravelu. Ekar přesahuje tělesnost; představuje ducha jízdy na šotolině, dobrodružství a svobody.

Sram Rival eTap AXS

Zažijte lepší jízdu na kole. SRAM Rival eTap AXS je vybaven technologií, kterou moderní jezdci chtějí – intuitivní bezdrátové řazení, inovativní řazení, integrované měření výkonu, konektivita AXS a propracované hydraulické kotoučové brzdy. Je to nenáročné, ale bohaté na funkce.

Fulcrum Rapid Red 900

Kola Fulcrum 900, která jsou dostupná pouze výrobcům kol, poskytují naši vyhlášenou kvalitu a výkon nejlepším kolům od předních výrobců kol.

Master -detail

VIDLICE PRECISA

Vidlice Precisa byla představena na konci 80. let a vedla cestu pro veškerou budoucí výrobu vidlic Colnago.

V té době byly její rovné nohy revoluční a zlepšily absorpci vibrací vycházejících ze země a také poskytovaly lepší celkovou kontrolu nad kolem.

Nohy a sloupek jsou vyrobeny z oceli.

HVĚZDNÝ PROFIL TRUBKY

Tenké trubky rámu jsou vyrobeny z oceli a mají hvězdicový tvar.

Kromě zajištění nesrovnatelné estetiky poskytuje tvar také lepší odolnost proti kroucení.

Trubky jsou vyrobeny z legované oceli DT15V, která poskytuje vynikající elastickou odezvu a je ideální pro jízdu na dlouhé vzdálenosti.

 

V3 - detail

Design V3

Spojuje technická řešení, jejichž cílem je lehkost s aerodynamickými detaily. Linka je čistá a zásadní, lze ji osadit kryty až do 28 palců. V3 je k dispozici v osmi velikostech a v jediné verzi s kotoučovými brzdami.

Fulcrum Racing 6

Racing 6 je kolo základní úrovně s duší připravenou na závody.

Stejná kvalita a výkon Fulcrum jako u zbytku řady s pokročilými vlastnostmi, jako je diferencovaný profil a technologie Spoke Dynamic Balance.

Inženýři společnosti Fulcrum posunuli kvalitu těchto kol ještě dále a začlenili asymetrický zadní ráfek, který zvyšuje výkon z hlediska boční a torzní tuhosti a také reaktivity. Ráfek je 17C, což je v dnešní době nový standard.

Vylepšený výkon z něj dělá skvělou volbu pro vaši příští jízdu!

Sram Rival eTap AXS

Zažijte lepší jízdu na kole. SRAM Rival eTap AXS je vybaven technologií, kterou moderní jezdci chtějí – intuitivní bezdrátové řazení, inovativní řazení, integrované měření výkonu, konektivita AXS a propracované hydraulické kotoučové brzdy. Je nenáročná na složitost, ale bohatá na funkce.

Shimano Ultegra Di2 12s

Revoluční systém řazení Di2 řeší problémy, které hnací ústrojí představuje pro rovnici přenosu výkonu v cyklistice. Di2 vám poskytuje okamžité, přesné a rychlé řazení poprvé a pokaždé, stisknutím tlačítka

C68 Allroad - detail

UŽÍVEJTE SI KRÁSU VŠUDE

C68 Allroad je navržen tak, aby maximalizoval požitek z jízdy na kole, s geometrií navrženou tak, aby zlepšila kompromis mezi pohodlím a výkonem.
S C68 Allroad si můžete užívat každý okamžik a povrch vozovky již nebude limitem: od hladkého asfaltu po lehký offroad, vaše jízdy nebudou mít žádné hranice.
Šlapejte rychle, pohodlně, užívejte si to. Kamkoli vás cesta zavede, projeďte se s C68 Allroad; pohodlné, víceúčelové silniční kolo se správným poměrem hmotnosti a tuhosti.
Kvalita a elegance řady C ve službách vašeho potěšení z jízdy na každém povrchu. S C68 Allroad si budete moci užívat krásy všude.

OPTIMALIZOVANÝ DOSAH A VÝŠKA

Ve srovnání s C68 Road má C68 AllRoad kratší dosah a vyšší řízení. Horní část těla zůstává ve více vzpřímené poloze a paže jsou méně natažené. To trochu ubere váhu z rukou a více položí do sedla. To má za následek zvýšení komfortu zejména na nerovném povrchu nebo při dlouhých jízdách.

RUČNĚ VYROBENO V ITÁLII

C68 Allroad je stejně jako všechny řady C ručně vyráběné v Itálii, a to od fáze řezání uhlíkových vláken pro trubky až po konečnou montáž.

C68 - detail

VIDLICE

Vidlice se oproti předchozímu tvaru TFS 'D' mění pro mnohem jednodušší, elegantní a lehčí kulatou 1"1/8 trubku.

Pro uložení brzdového pouzdra uvnitř jsme přijali speciální patentovaný systém excentrického hlavového složení, aniž bychom museli použít větší a těžké 1,5" ložisko.

STŘEDOVÉ SLOŽENÍ

C68 nyní posiluje přepracované středové složení s přechodem z předchozího TF82.5 na „standardnější“ T47.

Systém funguje stejným způsobem, s vnitřními ložisky uloženými ve slitinových závitových miskách.

Svou C68 můžete sestavit se standardním středovým složením od Sram a Campagnolo. Můžete použít prémiové produkty jako CeramicSpeed, Chris King a mnoho dalších nabídek pro kompatibilitu s osami Shimano 24 mm.

VÁHA

Hmotnost rámu pro velikost 485 je kolem 925 g, jen o 10 g více (935 g) u titanové verze.

RÁM

Model C68 je ručně vyráběný z karbonu, v továrně Colnago v Cambiagu, Itálii. 

Počet dílů, které rám doplňují, je stejný jako u předchozí řady C (C64).

I když z estetického hlediska může být jeho linie a styl více podobný rámu vyrobenému z jednoho kusu.

Na C68 jsou stále některé viditelné spoje, které odkazují zpět ke kořenům ruční práce, zatímco jiné spoje se zdají neviditelné díky novému aerodynamickému designu.

ŘÍZENÍ

Dělená hlavová trubka je nyní pevnější, lehčí a přizpůsobitelnější než kdy dříve.

Nové uspořádání umožňuje variace výšky a dosahu spolu s vylepšenou tuhostí pro lepší zážitek z jízdy.

INTEGROVANÉ NÁŘADÍ

Návrat ke kulatému sloupku nám umožňuje vložit do kola nádech „také jezdíme“.

Každý v určitém okamžiku potřebuje multifunkční nástroj, aby mohl čelit každé malé úpravě, která může být vyžadována během epické nebo ne tak epické jízdy (jako je prasklá pneumatika).

Tento nástroj jsme integrovali do horního krytu hlavové soupravy.

Otočte a vytáhněte, to je ono.

Campagnolo Bora Ultra WTO

Kola Campagnolo Bora Ultra WTO ztělesňují to, o čem Campagnolo je: maximální použití karbonu, výzkum a vývoj struktury a aerodynamiky a pečlivá pozornost k detailu.

Výkon, kvalita a vzhled: vše posunuto na další úroveň. 

Shimano Dura-Ace C50

Všestranný model nové řady kol DURA-ACE C50 je lehčí než předchozí model C40 a téměř stejně aerodynamický jako předchozí C60. Kola C50 využijete v široké škále podmínek.

Zipp 303 Firecrest

Kola Zipp 303 Firecrest® Tubeless Disc jsou navržena pro skutečný svět. Svět nedokonalých podmínek, povrchů vozovek a prvků, kde je výsledek jednoduchý. Výkon = rychlost. Jsou rychlejší, lehčí a schopnější v různorodém terénu – ať už jde o povrch s hladkou silnicí ve všech jeho podmínkách nebo vůbec žádný. Nové 303 Firecrest, dokáží dobýt jarní klasiku, a jsou přepracovány s přístupem pro požadavky moderních silničních kol.

Shimano Dura Ace Di2 Disc 12s

Vrchol silniční technologie a inovace Shimano, nový 12rychlostní R9200 DURA-ACE, je naše nejrychlejší a nejvíce inspirovaná sada všech dob. Rychlost byla hnací silou nové generace silničních sad a každé rozhodnutí, které naši konstruktéři učinili, mělo za cíl vás zrychlit.

Prologo Scatch M5 Ti

Scratch M5 CPC je navržen tak, aby představoval další úroveň výkonu. Technologie CPC je stejná jako ve Formuli 1, patentovaná společností Prologo pro cyklistický průmysl. 3D polymerové kužely maximalizují přilnavost při zaujetí agresivní polohy a pomáhají rychle změnit polohu na sedle. U verze bez PAS nabízí speciální „AIR CPC“ chlazení vzduchem o 10 % než standardní uzavřená sedla.

PIRELLI PZERO Velo

P ZERO™ Race TLR je vytvořen tak, aby sbalil všechny výhody bezdušové technologie do závodního všestranného pláště, který překonává všechny cyklistické pneumatiky, které jsme dosud vytvořili, včetně duší.

V3RS - Detail

VIDLICE

Zcela nová a přepracovaná vidlice V3R je mnohem lehčí ve srovnání s vidlicí V2-r. Její surová hmotnost (neřezaná) odpovídá 390 gramům, včetně integrovaného závitu TFS. Ve velikosti 50s, kterou můžeme považovat za průměrnou velikost, může uříznutá vidlice vážit pouhých 340 gramů. Nový tvar optimalizuje průchod kola a umožňuje použití širokých pneumatik (28c).

GEOMETRIE

Abychom dosáhli nového hmotnostního cíle 790 gramů, použili jsme nový typ uhlíkových vláken, které umožnily Colnagu výrazně zvýšit tuhost při bočních ohybech. Nový V3R má o 12 % vyšší tuhost v zadní části.

DESIGN

Při zachování některých detailů ze dvou rámů, které mu předcházely, V1-r a V2-r, se design V3R hluboce změnil, aby odpovídal některým standardům, které vznikly v posledních letech, v neposlední řadě možnost montáže větších pneumatik – až 28 palců. Je extrémně čistý a může se pochlubit vynikajícími aerodynamickými vlastnostmi spolu s nebývalou lehkostí. V3R je k dispozici v osmi velikostech od 42s do 58s a ve dvou verzích, ráfkové brzdy s přímou montáží a kotoučové brzdy

Campagnolo Bora Ultra WTO

Kola Campagnolo Bora Ultra WTO ztělesňují to, o čem Campagnolo je: maximální vyjádření použití karbonu, výzkum a vývoj struktury a aerodynamiky a pečlivá pozornost k detailu. Výkon, kvalita a vzhled: vše posunuto na další úroveň.

Zipp 303 Firecrest

Kola Zipp 303 Firecrest® Tubeless Disc jsou navržena pro skutečný svět. Svět nedokonalých podmínek, povrchů vozovek a prvků, kde je výsledek jednoduchý. Výkon = rychlost. Jsou rychlejší, lehčí a schopnější v různorodém terénu – ať už jde o povrch s hladkou silnicí ve všech jeho podmínkách nebo vůbec žádný. Nové 303 Firecrest, dokáží dobýt jarní klasiku, a jsou přepracovány s přístupem pro požadavky moderních silničních kol.

Shimano Dura-Ace C50

Všestranný model nové řady kol DURA-ACE C50 je lehčí než předchozí model C40 a téměř stejně aerodynamický jako předchozí C60. Kola C50 využijete v široké škále podmínek.

Shimano Dura Ace Di2 Disc 12s

Vrchol silniční technologie a inovace Shimano, nový 12rychlostní R9200 DURA-ACE, je naše nejrychlejší a nejvíce inspirovaná sada všech dob. Rychlost byla hnací silou nové generace silničních sad a každé rozhodnutí, které naši konstruktéři učinili, mělo za cíl vás zrychlit.

Sram Red eTAP AXS

SRAM RED eTap AXS nabízí širší rozsah a rychlejší progresi, takže jste vždy na správném stupni. Tichá, bezpečná a plynulá jízda bez ohledu na terén. Systém, který dělá přesně to, co chcete a kdy chcete. A stále je bezdrátový.

Shimano Ultegra Di2 12s

Revoluční systém řazení Di2 řeší problémy, které hnací ústrojí představuje pro přenos výkonu v cyklistice. Di2 vám poskytuje okamžité, přesné a rychlé řazení při prvním a každém stisknutí tlačítka.

Campagnolo Super Record EPS

Campagnolo bylo vždy průkopníkem v inovacích pro převody závodních kol a nyní pokračuje ve svém výzkumu s cílem neustále zlepšovat zážitek z jízdy na kole. Elektronická sada Super Record, považovaná za měřítko pro svůj výkon a spolehlivost, je nyní k dispozici ve 12rychlostní verzi.

V4Rs - detail

NOVÉ CC.01

Integrovaná řídítka Colnago CC.01 mají aerodynamický odpor snížený až o 16 % ve srovnání s kokpity namontovanými na V3R a zároveň byl tvar navržen tak, aby měl minimální dopad na proudění vzduchu, při dopadu na další komponenty. Tento aerodynamický vývoj byl proveden bez snížení celkové tuhosti kokpitu, která je stejně důležitá při sprintu a zrychlení.

AERODYNAMIKA

Výkony V4R jsou stejné jako u aerobiků.

Ve srovnání s V3R jsme v reálném závodním nastavení (testováno v aerodynamickém tunelu se sportovcem šlapajícím rychlostí 50 km/h s 1 lahví a jednou prázdnou lahví) naměřili aerodynamickou úsporu 3 %, což odpovídá cca. 13,2 wattu. S pokročilým aero nastavením (aero kola a aero Colnago Computer) mělo kolo aerodynamickou úsporu 6 % (ušetřeno cca 27,7 wattu)

HLAVOVÁ PARTIE

Její tvar byl přepracován a dokonale integrován s novou lehkou vidlicí (navrženou tak, aby umožňovala efektivní světlost pneumatiky až 32 mm) a s novým kokpitem. Ačkoli jsou horní ložiska hlavové sady větší než u V3R, což umožňuje vedení kabelů uvnitř bez nutnosti použití sloupku řízení ve tvaru D a zvyšuje celkovou stabilitu přední části, celkový tvar má lepší odpor.

PŘESNÉ MĚŘENÍ

Vytvořili jsme interní metodiky pro testování zatěžovacích sil ze stání na pedálech a poloh v sedě a pro kontrolu celkové deformace a tuhosti rámu. Poté jsme byli schopni definovat to, co nazýváme RDS (Real-Dynamic Stiffness), a charakterizovat je v podmínkách kombinovaného vícenásobného zatížení.

POZICE V SEDLE

V sedě je zatížení aplikováno pouze na jednu rovinu předního trojúhelníku: Vezmeme-li V3R jako referenční hodnotu, V4R je v tomto případě o 5 % tužší.

SPRINTERSKÁ POZICE

Ve sprinterské pozici je kombinace zatížení působících jak na řídítka, tak na středovou partii, přičemž oba komponenty leží na rovině předního trojúhelníku a kolmo k rovině rámu, s cílem simulovat ohybové a torzní namáhání při oscilujících odklonech. Pokud mají V3R jako referenční hodnotu, výsledky V4R jsou v této konkrétní poloze o 4 % tužší.

ROBUSTNOST

Nová V4R výrazně zlepšuje nárazovou hodnotu nejexponovanějších částí, které mohou být vystaveny nárazu v závodních podmínkách. Příkladem jsou zcela nově navržené sedlové vzpěry, které kromě aerodynamičtějšího tvaru výrazně zlepšují také odolnost v ohybu a nárazu. Robustnost této konstrukce také minimalizuje potřebu údržby.

LEPŠÍ VEDENÍ

Rozložení hmotnosti se oproti V3R změnilo. Přední vidlice je nyní lehčí a celková hmotnost rámové sady + nastavení řídítek byla snížena o 56 gramů.

Výsledkem je lepší ovladatelnost v zatáčkách a větší bezpečnost a přesnost při sjíždění z kopce.

SNADNĚJŠÍ NASTAVENÍ

Geometrie byla revidována, aby měla ještě vyváženější výkon ve všech různých velikostech s ohledem na V3R. U V4R je vztah mezi délkou sedlové trubky a dosahem téměř lineární, poměr výška / dosah byl optimalizován a harmonizován u všech velikostí a délka řetězové vzpěry byla zkrácena. Tato geometrie umožňuje lepší vyvážení, přenos síly a stejný závodní pocit pro všechny velikosti.

Nahoru
11 položek celkem
Zpět do obchodu